Про мене
Сторінки
- Інформаційний портал
- Про мене
- Розробки уроків
- Вчусь і навчаю (семінари, вебінари)
- Постійний професійний розвиток (підвищення кваліфі...
- Пошуково-дослідницька робота з дітьми
- Опубліковані матеріали
- Позакласна робота
- Участь у виставці педагогічних технологій
- Тренер ВІППО
- Результати роботи
- Фотогалерея
- For Teachers of English
субота, 28 травня 2016 р.
Why Feedback Should Come in the Middle, Not at the End
Traditionally, we give and receive feedback at the end of projects, assignments, and units. But is this the best way to ensure progress? Researchers are saying it’s not, especially when it comes to encouraging creativity. For optimal academic achievement, teachers and students should consider placing feedback somewhere in the middle.
http://www.opencolleges.edu.au/informed/features/why-feedback-should-come-in-the-middle-not-at-the-end/?hash=eba954dc-c96e-4779-9699-5cca5bf0bb1b&utm_medium=social&utm_source=facebook
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар