Участь у виставці педагогічних технологій



One of the most vital skills are reading skills. A closer inspection of a range of examinations reveals a noticeable similarity of task types across the range, and one arrives at the conclusion that students need the same linguistic skills to be able to tackle the types, which appear in all these different examinations.









The following activities for teaching creative writing will help the teachers choose the ones appropriate for their students, develop the students’ intelligences in any class and enhance the possibility of more equal learning opportunity for all the students.








The single most important reason for teaching speaking is to develop oral fluency, that is, the ability to express oneself intelligibly, reasonably accurately and without undue hesitation. All the activities are aimed at teaching the students to be ready to pass the Independent Testing.










Дана науково-методична розробка має на меті ознайомити та запропонувати вчителям та учням матеріали щодо успішного усного захисту пошуково-дослідницьких робіт.












A project is an extended task, which usually integrates language skills work through a number of activities. These activities involve working towards an agreed goal and may include planning, the gathering of information through reading, listening, interviewing, etc., discussion and processing of the information, problem solving, and oral or written reporting, and display.










Карти розуму – це простий  і доступний елемент навчання, який завжди може бути знайденим під рукою кожного вчителя. Прості геометричні фігури, маркери, кольорові олівці, вирізки з газет та журналів, папір, клей та будь-які інші предмети, - ось і весь набір необхідних речей. Не бійтесь експериментувати, пробуйте і ви побачите скільки нових творчих дітей знаходиться в вашому класі.






Рефлексія - обов'язкова складова сучасного уроку. Це своєрідне підбиття підсумків навчальної діяльності вчителів і учнів, якийсь самоаналіз, що дозволяє зафіксувати досягнутий результат і оцінити свою роботу. Сучасні технології передбачають, що вчитель повинен осмислити способи та прийоми своєї роботи, навчатися обирати найбільш раціональні. "Що я зробив? З якою метою? Чому я роблю це саме так? Який результат я отримав? Який варіант найкращий?" - ось ті запитання, що ставлять собі вчителі, які опанували рефлексію.





Дані рекомендації спрямовані на розвиток навичок читання учнів початкової ланки з урахуванням вікових та психологічних особливостей школярів. Аудіо та відео матеріали  допоможуть вчителю урізноманітнити завдання та підвищити мотивацію учнів. Завдання на логіку дозволяють в цікавій та ігровій формі навчити дітей основам фонетики та читання англійською мовою.












Учнівське самооцінювання в сучаній школі є невід’ємним елементом навчання, оскільки воно сприяє покращення спілкуванню між учнями та надає можливості усвідомити свої труднощі,  визначити потреби, освоївши стратегії самоконтролю та само оцінювання.









Навчально-методичний посібник «Будь українцем!» (2016)

Національно-культурне виховання є невід’ємною частиною навчання, оскільки воно формує відчуття приналежності до власного народу та його культурної спадщини.
Дані методичні рекомендації розроблені для вчителів, які працюють з учнями віком від 6 до 10 років. Запропоновані комплекси вправ спрямовані на  формування базових понять патріотизму через вивчення англійської мови, а саме любов до сім’ї,  родини та рідної країни, шанобливе ставлення до традицій та державної символіки України.

Матеріали, подані в методичних рекомендаціях, були апробовані на уроках англійської мови, при підготовці учнів до Малої олімпіади та на факультативних заняттях.

Немає коментарів:

Дописати коментар