Пошуково-дослідницька робота з дітьми

“Do research. Feed your talent. Research not only wins the war on cliche, it's the key to victory over fear and it's cousin, depression.” 
― Robert McKee

2005- 2006 н.р.  -  “Коти як реалія британського життя” , Самостьян Юлія, 10 клас 
2006 -2007 н.р. -  “Антропоцентричність образу кота в романах Андре Нортон «STAR KA’AT» та «STAR KA’AT WORLD»,  Єчеїна Анастасія,  9клас                               
“Образи надприродних істот крізь призму міфоепічної традиції літератури Великої Британії(на матеріалі драматичних творів В. Шекспіра),Савчук Андрій, 9 клас
2007 -2008 н.р. - “Концептосфера зоонімів «cat» та «dog»   в англійських   фразеологізмах“ , Єчеїна Анастасія, 10 клас     “Синонімія як компонент образотворчої системи“  Савчук Андрій, 10 клас
2008 -2009 н.р.  – «Концепт “людина” в англійських та українських пареміях з зоокомпонентами ”кіт” та “собака”» Єчеїна Анастасія, 11 клас
2009-2010 н.р.  -  “Семантика антропонімів в структурі англійських фразеологізмів” Огороднічук Микола, 9 клас
2010-2011 н.р. – “Антропоніми як носії когнітивної інформації на матеріалі англійських фразеологізмів та дитячих віршів), Тишко Ірина , 10 клас
2011 -2012 н.р. – “Антропоніми як носії когнітивної інформації “ на матеріалі англійських фразеологізмів, казок та дитячих віршів)Тишко Ірина , 11 клас
2012 – 2013н.р. – “Особливості перекладу антропоморфізмів в художній літературі ( на матеріалі казок О. Уайльда «Щасливий принц» і «Вірний друг») , Кухарук Ольга, 11 клас
2013 -2014 н.р. – «Концепт «людина» в іспанських та англійських фразеологізмах з антропонімічним компонентом», Боско Марія, 11 клас (у співавторстві з вчителем іспанської мови Матюк Н.В.)

2014-2015 н.р.  - Особливості перекладу антропоморфізмів в художній літературі ( на матеріалі казок О. Уайльда «Щасливий принц» і «Вірний друг») , Cкиртюк Марія , 10 клас (у співавторстві з вчителем іспанської мови Матюк Н.В.)

Переглянути повний текст робіт можна за посиланням (тут)

Немає коментарів:

Дописати коментар