Постійний професійний розвиток (підвищення кваліфікації)

ПЕРЕПІДГОТОВКА ТА  ПІДВИЩЕННЯ  КВАЛІФІКАЦІЇ
  • 30.10. – 11.11. 2006 – Курси підвищення кваліфікації  вчителів англійської мови при Волинському інституті післядипломної педагогічної освіти (посвідчення №3461)
  • 2006 - курси  за  програмою  Intel  «Навчання для майбутнього»
  • Квітень 2007 – присвоєно кваліфікаційну категорію “спеціаліст ІІ каттегорії”
  • Вересень –листопад 2009 -  стажування в США (штат Небраска, м.Лінкольн)  , фіналіст програми ТЕА
  • 23.03.2012-15.06.2012 – он-лайн тренувальний курс  “Сертифікат учителя англійської в середній школі (CiSELT)»
  • 30.05.2011 – 17.06.2011 - Курси підвищення кваліфікації  вчителів англійської
  • Мови при Волинському інституті післядипломної педагогічної освіти (посвідчення №2909)
  • 04.04.2013 – присвоєно кваліфікаційну категорію “спеціаліст вищої категорії”.
  • 14-21.07.2013 – 36-годинний курс для викладачів-тренерів, організований Британською Радою в Україні та Міністерством освіти і науки України (Літня школа, с. Гукливий), учасник.
  • 29.06.- 05.07.2014 – 36-годинний курс для викладачів-тренерів (частина друга), організований Британською Радою в Україні та Міністерством освіти і науки України (Літня школа, с. Гукливий), учасник.
  • Січень 2015 - 36-годинний курс для викладачів, організований Британською Радою в Україні та Міністерством освіти і науки України (Зимова школа, м.Чернівці), тренер.
  • Квітень-травень 2015 – п'яти тижневий  он-лайн курс “Shaping the Way We Teach English, 1: The Landscape of English Language Teaching”.



2 коментарі:

  1. For some recent years Ievgeniia has been an active member of the European Council’s EDC\HRE project piloting team which is provided in Volyn region of Ukraine by the In-Service Teachers’ Training Institute. Together with the other members of the team she is working at the implementation of the project both into the Teachers’ training and into the National English language curricula. She is also an active participant of the school scientific research on the topic “The influence of the emotional intelligence on the students’ intercultural communication ” which is based on the “Autobiography of Intercultural Encounters” project. Together with other participants of the research the teacher is searching for the ways of involving her students into active and productive communication with their peers from other cultures, the ways of making her students feel comfortable in the open world.

    ВідповістиВидалити
  2. Thank you, I wish we would start this course again with English teachers.

    ВідповістиВидалити